onsdag 30. januar 2008

Overraskelse

Denne sesongen tar Godset gull!!:-)

6 kommentarer:

monicabloggen sa...

Og Mjøndalen rykker opp i 1. divisjon!!

Anonym sa...

Heia Mjøndalen!!

hknappe sa...

Det har vi trua på. Idag så jeg Jostein Flo sammen med vår nye togoneser, Komlan, og vår potensielle brasilianer, Jardel. De kom ut fra politihuset, så da er nok papirer om oppholdstillatelse levert.

Og så må de fly som noen olja lyn til Gardermoen, for de skal spille kamp mot Rosenborg til lørdagen.

Anonym sa...

Dette høres lovende ut! Latif og jeg fikk oss en god latter når vi leste kommentaren din:-)Men - heter det virkelig togoneser??Hva med togoleser!!

hknappe sa...

Jeg bøyer meg i støvet. Togoleser er definitivt den riktige varianten.

Karibloggen sa...

Godset er selvfølgelig best. Det er noe alle vet!!! Men jeg sitter hjemme og strever med dette (hersens)23 ting-kurset og får ikke til noen ting. Bare MÅ ha hjelp når jeg er tilbake på jobb!!!